سرمقاله - ..:: مـاهـــنـــامـــه قـاصـــدک ::..
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
..:: مـاهـــنـــامـــه قـاصـــدک ::..

سرمقاله

 

        کلامم را با نام خدایی آغاز می کنم که او را در همین نزدیکی و در لحظاتی که مرا یاری می کند حسن می کنم و دوست دارم راهنمای راهم باشد و روشنگر مسیرم . می خواهم در همه صفحات این نشریه تازه تأسیس تبلور او را نشان بدهم و بزرگی اورا و زیبایی او را ترسیم کنم.
موضوع سخن این مقاله درباب انتشار اولین شماره نشریه محلی است. این نشریه در بخشهای اجتماعی، اقتصادی، مذهبی، پزشکی سلامت، علمی و فن آوری و همچنین می خواهد مشکلات محله را مطرح کند . از تمامی دوستان هنرمند و پر تلاش می خواهیم اولا قلم  برداشته و از ذهن های جستجوگر و دستهای توانایشان ، برای مطالب زیبا بهره بگیرند، تا قدری از مشکلات ما را در تهیه مطالب ، کم کنند. ثانیاً هر کدام از ایشان که توانایی یا فرصت برای کمک به نشریه دارند در تمام امور مانند تحریریه و تهیه مطالب و چاپ و توزیع و .......... مارا یاری دهید.
این نشریه به صورت ماهانه پخش خواهد شد. هدف ما تأمین نظر طیف وسیعتری از مخاطبان مان در محله است و کوشش ما بر این است تا محله ای با فرهنگ را بسازیم و مشکلات مردم محل را بدانیم و در نشریه انعکاس دهیم . اینک ما دست دوستی خود را به سوی شما دوستان عزیز دراز می کنیم تا دست شما را که علاقمند به همکاری با ما هستید بفشاریم و شما را به همکاری با این ماهنامه دعوت می کنیم.
در پایان لازم است ضمن تشکر از افراد کانون و همکاران نشریه و پوزش از خطاهای احتمالی که در نوشتار ما بوده است از تمامی افرادی که می توانند ما را یاری کنند در امر نشریه تقاضا می نماییم که در جهت غنای نشریه محله خودشان مجموعه مارا یاری دهند و با ارائه انتقادات و پیشنهادات سازنده همکار پر افتخار ما باشید.

 

 

                                                                                                       محسن پوراسماعیل



  • کلمات کلیدی :


  • لیست یادداشت های جاری
    درباره شهید محمد جهان آرا چه می دانیم...؟
    قیام 15 خرداد
    وصال یار، فراق یاران
    سیاستهای انتخاباتی
    بحران موسیقی نسل امروز
    چگونه به فردی دوست داشتنی تبدیل شویم؟
    پیام سلامتی
    عکسهای ویژه روز شهادت حضرت زهرا(س)مسجد حضرت علی بن ابیطالب(ع)
    [عناوین آرشیوشده]